Ja ha arribat el Sr. Carnestoltes a l’escola!

Hola a tothom!!!!!  Per fi, he arribat!!!!

Esteu preparats per la gresca??? Doncs per dilluns…
Aquest any, com cada any, celebrarem el carnaval a l’ escola. Els tres edificis que tenim estan ja decorats i els alumnes ja hem pogut veure el tema d’ aquest any: la literatura. El nostre carnestoltes és un detectiu, personatge típic de la novel.la negra. La decoració dels halls ha anat a càrrec de l’ Institut Jaume Cabré.
Per la situació sanitària Covid-19  no es realitzarà la rua. Durant tota la setmana el senyor carnestoltes ens anirà dient quines coses hem de portar, les ordres les penjarem en les entrades dels edificis, i en la web. Finalment divendres tots ens disfressarem. Divendres serà un dia especial on els alumnes realitzaran a les classes diferents activitats: desfilades, activitats de pintura, de música, etc…totes elles al voltant de la festa de Carnestoltes.
Divendres farem jornada intensiva.
Que comenci la festa!!!