ELECCIONS DEL CMIAT A QUART

Hola, aquesta tarda hem triat el company que l’any vinent ens representarà al CMIAT.

Després d’informar-nos degudament sobre què és el Consell Municipal de la Infància i l’Adolescència de Terrassa i sobre què podem aportar els nens i joves de Terrassa a la millora de la nostra ciutat vam triar quatre candidats entre els nens i nenes que volien formar part del CMIAT.

Avui hem escoltat les propostes dels quatre candidats triats i hem escollit el Gabriel com el nostre representant al CMIAT, i a la Menana com a substituta. Estem segurs que faran molt bé la seva feina. Molta sort i moltes felicitats.

Aquí teniu dos vídeos que expliquen què és i com funciona el CMIAT. Clíqueu les imatges!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *