DIA INTERNACIONAL DE LA PAU

Hola famílies!!!

Avui dia 21 de setembre és el DIA INTERNACIONAL DE LA PAU.

Per aquest motiu, al llarg d’aquests dies les nenes i els nens de l’escola hem estat parlant d’aquest tema a les aules i hem fet diferents activitats. Hem cantat cançons, hem fet debats, hem escoltat contes, hem fet murals, hem vist curts sobre el tema… En definitiva, hem reflexionat sobre què hauríem de fer per tenir un món on la pau arribés a tot arreu.

Per tal de fer extensible aquest missatge a tothom, a les aules hem escrit paraules relacionades amb la pau i les hem decorat. Al llarg del matí, hem sortit al pati a penjar els nostres missatges de pau a diferents tanques de l’escola, perquè només treballant plegats podem construir la pau.

Ha estat un dia molt especial i molt emocionant.