DENIP 2023

Hola famílies!!!

Avui és el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Cada trenta de gener es celebra el DENIP en commemoració de l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi.

Per aquest motiu, al llarg del matí, els nens i les nenes de l’escola hem estat parlant d’aquest tema a les aules i hem fet diferents activitats. Hem cantat cançons, hem fet debats, hem escoltat contes, hem fet murals, hem reflexionat sobre què hauríem de fer per tenir un món on la pau arribés a tot arreu…

A la tarda, hem sortit tots i totes al pati i hem fet una cadena humana amb el lema “UNITS PER LA PAU”. L’hem construït amb l’ajuda de tothom, perquè només treballant plegats i plegades podem construir la pau.

També, junts i juntes, hem fet sentir la nostra veu cantant la cançó “EL MÓN SERIA MÉS FELIÇ”. Aquest volem que sigui el nostre missatge, volem pau al món per tal que tothom pugui ser feliç. Entre tots i totes, hem de seguir treballant per tal de poder-ho aconseguir.

Ha estat un dia molt especial i molt emotiu.