Comiat dels alumnes de sisè i Festa fi de curs

Avui ha estat un dia molt especial. Hem acomiadat els alumnes de sisè. Les famílies han pogut compartir amb tota l’escola i, especialment, amb els seus fills i filles aquest moment tan emotiu. Després del discurs de la direcció s’ha fet entrega de les orles, els birrets i un detall especial perquè tinguin un record de l’escola. Els nens i les nenes de P3 a cinquè els han regalat una bonica cançó per desitjar-los sort.

A continuació hem gaudit tots plegats del concert a càrrec del grup Always Drinking, Marching Bang. Ha estat espectacular, hem rigut, hem ballat, ens hem mullat i hem gaudit d’una festassa.

Per acabar el dia, l’AMPA ha convidat a un dinar a tots els alumnes de sisè.

Gràcies a tots i totes les que heu col.laborat en aquest dia tant fantàstic!!! Especialment a l’AMPA i a la Comunitat de mitjans.

Bones vacances a totes les famílies!

Recordeu que ens veiem el dia 27 en l’entrega dels informes!