ESCOLTAR PER VEURE

Aquesta setmana les nenes i els nens de primer hem gaudit d’una activitat de música a l’escola que portava per títol “ESCOLTAR PER VEURE”.

A través d’uns instruments molt peculiars hem après que per fer música és molt important estar escoltant de forma molt atenta, tant si toques tu la música com si l’escoltes. També hem après que depenent com toquis aquests instruments produeixen uns sons semblants a la fusta o al metall. Finalment, hem pogut escoltar un instrument que si mullaves les varetes de vidre, també produïen so.

Tots i totes ens hem transformat en músics durant una estona i hem pogut gaudir molt amb aquesta activitat.