COMMEMORACIÓ DEL DIA DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Hola famílies!!!

Avui és el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Cada trenta de gener es celebra el DENIP en commemoració de l’aniversari de la mort del Mahatma Gandhi.

Per aquest motiu, al llarg del matí, els nens i les nenes de l’escola hem estat parlant d’aquest tema a les aules i hem fet diferents activitats. Hem cantat cançons, hem fet debats, hem escoltat contes, hem fet murals, hem dibuixat el colom de la pau, hem reflexionat sobre què hauríem de fer per tenir un món on la pau arribés a tot arreu… A més a més, hem vingut tots vestits de blanc, que és el color de la pau, per mostrar les nostres ganes de celebrar aquest dia.

A la tarda, hem sortit tots al pati i hem representat el símbol de la pau. N’hem construït el símbol amb l’ajuda de tothom, perquè només treballant plegats podem construir la pau.

També, tots junts, hem fet sentir la nostra veu cantant la cançó EL MÓN SERIA MÉS FELIÇ. Aquest volem que sigui el nostre missatge, volem pau al món per tal que tothom pugui ser feliç. Hem de seguir treballant per, entre tots, poder-ho aconseguir.

Ha estat un dia molt especial i molt emocionant.