BONA CASTANYADA

Bon dia!!! Avui a l´escola celebrem la castanyada i l´ampa ha preparat la paradeta amb diferents manualitats i dolços. Han sigut uns dies de molta feina i molts moments de somriures i només per això, ha merescut la pena. Gràcies a totes les mares que ens han donat un cop de mà, sense vosaltres, això no seria possible. Avui serem a l´escola per vendre tot el que hem fet, us animem a visitar-la!!! BONA CASTANYADA!!!

Buenos dias!!! Hoy en la escuela celebramos la castañada y el ampa ha preparado la paradeta con diferentes manualidades y dulces. Han sido unos dias de mucha faena y muchos momentos de risas y solo por eso ha merecido la pena. Gracias a todas las madres que nos han ayudado, sin vosotras esto no seria posible. Hoy estaremos en la escuela para vender todo lo que hemos hecho, os animamos a visitarla!!! BUENA CASTAÑADA!!!