PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2024-2025

ENLLAÇ INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ. DEPARTAMENT EDUCACIÓ.

** Adreçat a famílies de nova matrícula pel curs 2024-2025 des de I3 fins a 6è. Els/les alumnes que ja estan al centre NO han de fer preinscripció. **

➡️​ Publicació de l’oferta inicial de places per el curs 2024-2025 (a data 05/03/2024):
OFERTA INICIAL

➡️​ Publicació del llistat de sol.licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera opció amb la puntuació provisional (a data 17/04/2024):
LLISTA PROVISIONAL

➡️ Publicació del llistat de sol.licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera opció amb la puntuació definitiva (a data 25/04/2024):
LLISTA DEFINITIVA

TRÍPTIC INFORMATIU DE L’ESCOLA: ➡➡ ESCOLA JOANA D’EMPÚRIES  ⬅⬅

RACONS A I3

Els nens i nenes d’I3 us volem ensenyar com treballem la llengua i les matemàtiques per racons. A les fotos hi podreu veure diferents propostes relacionades amb les lletres, els nombres, les formes geomètriques, la psicomotricitat fina, el joc simbòlic…
Esperem que us agradin! Llegeix més»

RACONS 1r

HOLA, FAMÍLIES AQUÍ US DEIXEM UNES FOTOGRAFIES DELS RACONS QUE FEM A PRIMER. CADA SETMANA, ENS REPARTIM PER L’AULA EN DIFERENTS GRUPS I DUEM A TERME DIFERENTS ACTIVITATS EN FORMA DE JOC, COM PODRIEN SER, DE LECTURA, D’ESCRIPTURA, DE TRAÇ…  AMB ELS RACONS APRENEM A… Llegeix més»

TEATRE DE 5è!

L’alumnat de 5è us compartim la nostra experiència amb el teatre:
5è A:
Benvolgudes lectores i lectors,
Com vam crear l’obra de teatre de 5è? Primer vam fer idees d’escenes i vam escriure un petit resum de cada idea. Vam fer parelles i després ens vam ajuntar amb… Llegeix més»

TALLERS CONJUNTS A I3

Els dimarts i dimecres, a les tardes, els infants d’I3 aprofitem per conèixer-nos millor. És per això, que fem tallers conjunts on oferim diferents propostes amb grups reduïts.
Aquestes setmanes hem fet:
– L’espai de les disfresses, aprofitant que s’acosta el carnaval.
– L’espai de les rampes, les… Llegeix més»

PRIMERES SETMANES D’I3 A L’ESCOLA

Els infants d’I3 us volem ensenyar algunes imatges de les nostres primeres setmanes a l’escola. Ha estat un camí emocionant on hem anat descobrint nous espais, amics i amigues.
Us les compartim a continuació:
Llegeix més»

A Cicle Mitjà fem TEATRE!

Aquest primer trimestre l’alumnat de 3r i 4t ha estat molt enfeinat preparant les respectives obres teatrals del curs. Han estat unes setmanes intenses que han viscut amb nervis i il·lusió. Tota la feina feta va finalitzar amb una actuació oberta a les famílies els… Llegeix més»

EXCURSIÓ EMPURIABRAVA I4

El passat 25 d’octubre els nens i nenes d’I4, vam anar a Empuriabrava. La primera parada va ser a la nàutica Luís, on la Maria Àngels ens va explicar moltes coses interessants dels vaixells i també vam poder veure’n un per dins.
Llavors vam anar a… Llegeix més»

CASTANYADA 2023

Avui hem celebrat la castanyada a l’escola!
Al matí, els alumnes grans han anat amb els petits a ensenyar unes danses i fer decoracions de la tardor. A la tarda, tots plegats hem ballat les danses i hem menjat castanyes.
Moltes gràcies per venir a veure’ns!
Al següent… Llegeix més»