PROGRAMA SI (Salut Integral)

El Cicle d’Educació Infantil de l’Escola Jaume I participem des de fa tres anys, al Programa SI. És un programa d’intervenció escolar dirigit a nens i nenes de 3 a 16 anys amb un clar objectiu: demostrar que l’adquisició d’hàbits saludables des de la infància redueix els riscs de patir malalties cardiovasculars i millora la qualitat de vida en l’edat adulta.

El Programa SI! neix de la voluntat de promoure la salut cardiovascular amb l’objectiu d’ensenyar a mantenir hàbits de vida adequats i durant tota la vida.

La investigació en salut pública ha assenyalat que les iniciatives de promoció de la salut han de començar en la infància per aconseguir un canvi de comportament durador i eficaç i que les intervencions escolars són les més efectives.

Aquest trimestre hem treballat la salut bucodental i ha anat molt bé! Ho hem fet amb l’objectiu de preveure malalties dentals, conscienciar-los de la importància d’una bona higiene dental i adquirir hàbits alimentaris saludables. Tot ho hem treballat de manera pràctica, participativa i educativa!

Des d’aquí volem agrair a totes les famílies que han participat i en especial, a la farmàcia José Mestre per proporcionar-nos materials i productes per als infants!

Mireu com ho hem treballat a: https://photos.app.goo.gl/hQuXd9nkqVm4yoFY6