Concurs de postals

S’APROPA EL NADAL!

Durant les sessions de biblioteca, aquest desembre els alumnes han fet unes postals nadalenques.

Els nens i nenes d’educació infantil han fet cadascú una postal individual per a la seva família. Que contentes es posaran les nostres famílies!

Els alumnes de primària per grups també han fet una postal. Després de fer les votacions, amb la postal guanyadora es desitjarà el bon Nadal a tota la comunitat educativa. Per escollir la postal guanyadora, primer van valorar les postals els alumnes i, de la tria escollida per l’alumnat, el claustre va elegir la guanyadora.

Tot i haver-ne una postal guanyadora, el claustre volem felicitar a tot l’alumnat per les seves postals tan ben elaborades! Enhorabona artistes!