Festival de Nadal 2024 de Cicle Mitjà i Superior
Festival de Nadal 2024 de Cicle Mitjà i Superior Llegeix més »
Avui hem presentat a l’alumnat el Passaport Edunauta, una eina personalitzada organitzada per l’Ajuntament amb què cada alumne/a podrà realitzar diverses activitats de caire educatiu o lúdic, obert al públic o en família, i segellar o portar un registre de tot allò que fa. Avui ens han visitat els Edunautes, els astronautes responsables d’aquesta bonica
Presentació del Passaport Edunauta Llegeix més »
L’Escola Maria Jesús Ortí i Abella, amb les famílies, l’alumnat i l’equip docent, va col·laborar aquest divendres 13 amb la Marató 3cat, que aquest any gira envers les malalties respiratòries. Us compartim el vídeo complet de l’acte. A més, per veure la resta de fotos i vídeos, podeu fer clic AQUÍ.
L’escola balla per la Marató 3cat Llegeix més »
L’alumnat d’I5 ha visitat el forn de pa de Capseta i ha fet una degustació de pans que han portat les famílies, a les quals agraïm la seva col·laboració. Per veure la resta de fotografies podeu fer clic AQUÍ
Del 12 al 20 d’octubre celebrem la Setmana Bio per l’alimentació ecològica a l’escola i és a través del nostre hort escolar que volem promocionar i donar a conèixer aquest sistema de producció i alimentació. És per això que l’alumnat d’I5 i de 1r de la nostra escola s’encarreguen de cuidar i treballar l’hort, plantant
SETMANA BIO PER L’ALIMENTACIÓ ECOLÒGICA Llegeix més »
Reunió dels i de les representants de l’escola amb la coordinadora de la comissió artística per fer noves propostes per a la celebració de la Castanyada.
2a reunió dels representants de l’escola Llegeix més »
Els i les representants de l’escola s’han reunit amb l’equip directiu i les coordinadores de cicle per tal d’arribar a acords sobre el funcionament de l’escola pel que fa a la música d’entrades i sortides, la recollida i reciclatge de paper i altres propostes sorgides de les classes.
1a reunió dels representants de l’escola Llegeix més »