Concurs de postals

S’APROPA EL NADAL!
Durant les sessions de biblioteca, aquest desembre els alumnes han fet unes postals nadalenques.
Els nens i nenes d’educació infantil han fet cadascú una postal individual per a la seva família. Que contentes es posaran les nostres famílies!
Els alumnes de primària per… Llegeix més»

COMERÇOS DEL POBLE (2on)

El dijous 12 de desembre els alumnes de segon vam fer una sortida local per conèixer de primera mà com eren antigament els comerços de la nostra població. Gràcies a les explicacions de l’Eva, vam aprendre moltes coses sobre aquest tema i, a més… Llegeix més»

PROGRAMA SI (Salut Integral)

El Cicle d’Educació Infantil de l’Escola Jaume I participem des de fa tres anys, al Programa SI. És un programa d’intervenció escolar dirigit a nens i nenes de 3 a 16 anys amb un clar objectiu: demostrar que l’adquisició d’hàbits saludables des de la… Llegeix més»

LA MARATÓ DE TV3 2019

El divendres 13 de desembre totes i tots els alumnes de l’escola ballarem per la Marató. Us esperem a la plaça Major a les 11’30h. Aquest any està dedicada a les malalties minoritàries i us demanem la vostra col·laboració. Minories que fan una majoria.