Els alumnes de sisè a la Riera

Els i les alumnes de sisè de l’escola Herois del Bruc vam visitar la riera de Vallvidrera, un paratge natural molt singular, ja que allí viuen un munt d’espècies animals i vegetals, a més a més forma part del parc natural de Collserola, vam gaudir de debò i ens vam sentir com uns autèntics biolegs participant en les activitats de CDA can Santoi, tot va estar molt ben organitzat.

Durant la primera part vam estar fent un inventari del material que haviem de dur i quina era la nostra tasca a realitzar una vegada estiguessim a la Riera.

sdr
dav

Una vegada allí, vam agafar els estris i en petits grups vam agafar mostres i vam analitzar el biotop i la biocenosi.

dav

De tornada al camp d’aprenentatge la nostra tasca no havia acabat, haviem de observar amb les lupes binoculars els especimens recolectats i fer un analisi de la salut de la riera.

sdr
dav

Per finalitzar el nostre viatge, vam tornar tots els animalons a la Riera, els mestres del CDA Can Santoi ens van felicitar pel notre treball i repecte envers la naturales… Aquí podeu veure una notícia que ens van fer al respecte. http://blocs.xtec.cat/cdacansantoi/2016/03/02/alumnes-de-piera-a-la-riera-de-vallvidrera/

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *