PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

PUBLICACIÓ DE LA LLISTA D’ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE, 7 DE JULIOL DE 2020

PUBLICACIÓ DE L’INFORME DEFINITIU AMB EL BAREM DE LA PREINSCRIPCIÓ 11 DE JUNY DE 2020

EL NÚMERO DE DESEMPAT DE LA PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR  ÉS 33386

PUBLICACIÓ DE L’INFORME PROVISIONAL AMB EL BAREM DE LA PREINSCRIPCIÓ

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA,per veure l’oferta del nostre centre fes clic aquí

Informació sobre el procés de PREINSCRIPCIONS

Les preinscripcions es realitzaran de manera telemàtica a partir del dia 13 de maig fins el 22 de maig.

COM CAL FER LA PREINSCRIPCIÓ?

Seguint el següent enllaç  trobareu la informació sobre la preinscripció i la documentació que caldrà adjuntar al resguard de la sol·licitud que heu de presentar telemàticament del 13 al 22 de maig.

Si teniu dificultats amb l’aplicatiu, envieu un correu a l’adreça   a8022768@xtec.cat  , indicant el vostre nom i telèfon,  i ens posarem en contacte amb vosaltres.

SI NECESSITEU FER LA PREINSCRIPCIÓ PRESENCIALMENT

Encara que des del Departament d’Educació s’aconsella que la preinscripció es faci telemàticament, si teniu dificultats per fer-la de forma telemàtica, a partir del dia 19 de maig i fins el 22 de maig, es podrà fer també presencialment. Caldrà sol·licitar cita prèvia per fer les preinscripcions en aquest aplicatiu.

CAL DEMANAR CITA PRÈVIA  FES CLIC AQUÍ

Les indicacions per venir als centre són:

– Només 1 persona

– Portar mascareta i guants

– Portar-se el seu propi bolígraf

– Portar fotocòpies i original de tota la documentació que es requereix i que està detallada més avall.

Resumint:

Important: La sol·licitud de preinscripció a la nostra escola es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic a l’adreça de l’escola  a8022768@xtec.cat ,  amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta escanejada o fotografiada.

Documentació que cal adjuntar:
  • llibre de família ( en cas de situació d’acolliment, resolució d’aquest)
  • DNI pares (en cas de família estrangera targeta de residència amb NIE o passaport)
  • DNI de l’alumne ( si el té)

Documentació necessària per obtenir punts, només caldrà adjuntar les que al·legueu a les sol·licitud:

• Si té germans al centre o a l’Institut Guinovarda (centre adscrit): No cal adjuntar res, simplement marcar-ho a la sol·licitud.
  • Per marcar si és de la zona d´influència ( En el nostre cas:   L’Avinguda de Barcelona i l’Avinguda de la Carretera d’Igualada pel nord de Piera, des del carrer Camí Romeu fins el carrer del Bedorc. La Carretera del Bedorc per l’oest des de l’ Avinguda de la Carretera d’Igualada fins la carretera BV-2242 de Piera a Sant Sadurní d’Anoia. Les urbanitzacions: Can Bonastre, Vallbonica, La Venta-Can Mussarro, Can Martí, Castell de la Ventosa, Bosc de l’Àliga, Can Mas, Can Mata, La Fortesa, El Bedorc, Can Aguilera, Can Claramunt, Can Bou, La Grua i Sant Jordi ) , no cal adjuntar res si al DNI o NIE ja posa l’adreça correcta; si no és així, caldrà el certificat de convivència a l’Ajuntament on aparegui l’alumne (si algú no el té, que es posi en contacte amb l’escola al  a8022768@xtec.cat)
  • Si s’al·lega lloc de treball a la zona d’influència, adjuntar certificat d’empresa o contracte.
  • Acreditació de prestació econòmica de renda garantida.
  • Títol de família nombrosa o monoparental.
  • Certificat de discapacitat de l’alumne, pare, mare o germans.