Informació sobre el procés de PREINSCRIPCIONS

Informe d’Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/06/2021

Publicació de la llista d’espera del centre a 07/06/2021

Alumnes preinscrits al centre 07/06/2021

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 07/05/2021

Número de desempat Preinscripció 2021-2022:  69.448

Publicació de la llista de sol.licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 30/04/2021

petició amb el barem provisional a 19/04/2021

Si necessiteu fer una reclamació aquí teniu disponible el full de reclamació

El dilluns 15 de març  de 2021 comencen les preinscripcions per Primària per al nou curs 21-22 i durarà fins el 24 de març de 2021.

Des del departament d’Educació s’ha posat en marxa el nou web preinscripcio.gencat.cat, que neix de la voluntat d’acompanyar millor les famílies durant el procés de preinscripció 2021-2022 als ensenyaments obligatoris. Aquest nou portal temàtic veu la llum en el context de pandèmia per la covid-19 i permetrà donar suport en la tramitació telemàtica de la preinscripció.

El nou web és responsiu i, per tant, es pot consultar des de qualsevol dispositiu mòbil. Aquest portal presenta els continguts redactats en un llenguatge planer i inclou un ampli centre de suport per a cadascun dels estudis. En aquest espai es poden trobar podcasts, vídeos, un glossari i també un ampli apartat de preguntes més freqüents, on es dona resposta als dubtes que es plantegen les famílies més sovint a l’hora de formalitzar la preinscripció dels seus fills i filles.

La nostra zona d’influència compren:

L’Avinguda de Barcelona i l’Avinguda de la Carretera d’Igualada pel nord de Piera, des del carrer Camí Romeu fins el carrer del Bedorc. La Carretera del Bedorc per l’oest des de l’ Avinguda de la Carretera d’Igualada fins la carretera BV-2242 de Piera a Sant Sadurní d’Anoia. Les urbanitzacions: Can Bonastre, Vallbonica, La Venta-Can Mussarro, Can Martí, Castell de la Ventosa, Bosc de l’Àliga, Can Mas, Can Mata, La Fortesa, El Bedorc, Can Aguilera, Can Claramunt, Can Bou, La Grua i Sant Jordi

Si  alguna família té dificultats a l’hora de fer la sol·licitud telemàtica que truqui a l’escola:  937760951.

CONSULTA LA GUIA DE PREINSCRIPCIÓ

DATES A TENIR EN COMPTE DURANT EL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ:

• Presentació de sol·licituds de preinscripció: del 15 al 24 de març
  • Publicació de les llistes amb el barem provisional:   19 d’abril