La línia de la vida: La meva 1ª dècada

resized_IMG_4528

“La línia de la Vida: la meva primera dècada” és una activitat que s’emmarca dins del camp de la Pedagogia Sistèmica, una pedagogia que té com a mirada principal la infància i l’adolescència i el seu benestar.

Aquesta activitat consisteix a navegar pels records que els nens i les nenes tenen de la seva història (des del seu origen fins al moment present) a través dels seus objectes mes preciats: joguines, roba, … i fotogràfies o videos d’aquests primers 10 anys d’existència.

Una quants alumnes de les 3 classes de 4t han realitzat aquesta activitat voluntariament i la veritat que ha estat molt eriquidora tant per l’alumne com per la resta del grup.

En definitiva, aquesta activitat ha ajudat a que els nens i les nenes siguin més feliços, i alhora a crear un ambient de complicitats i unió a l’aula.

En el següent enllaç podeu trobar algunes imatges dels alumnes fent aquesta activitat.

https://goo.gl/photos/1w6rpycvHMSScMU27

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut