Matemàtiques manipulatives

Dins del desplegament del POEFA (Projectes d’oportunitats per a l’èxit de l’alumnat)  l’Anna Maria proporciona suport educatiu a l’alumnat en l’àmbit lingüístic i matemàtic. Es tracta d’un suport en petit grup on es procura que l’alumnat aprenguin tot manipulant. Atén a nens i nenes des de 3r fins a 6è amb més o menys hores depenent de les necessitats del grup.

A les imatges podeu observar algunes de les activitats i materials que es fan servir en les sessions per treballar les matemàtiques.

“Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *