RACONS DIGITALS

La Ruleta Dels Arbres:

Aquest joc de la ruleta dels arbres consta en contestar preguntes sobre els arbres del pati de l’escola.

Per jugar prem la imatge de la ruleta que vulguis jugar.

Arnau i Elsa A            Adrià i Juan              Xènia i Martina M     Marc i Lara                Ali i Abel

Farah B i Júlia T       Wadie i Àlvaro

Quiz’s Les Plantes:

Els alumnes de cicle mitjà, en l’àmbit digital, han elaborat Quizzes amb el Genially sobre el contingut treballat en el projecte de les plantes.

Us atreviu?

Per jugar prem la imatge del Quizz que vulguis fer.

Paula i Sami              Marina i Neama       Ikram i Mohamed R

Aroa i Adam              Florbela i Àlex          Nouh i Rayan

Quiz’s Porc Senglar:

En aquesta ronda d’àmbits, l’alumnat de cicle mitjà ha elaborat uns Quiz’s d’imatges relacionades amb el porc senglar, el projecte d’aquest trimestre.

Anna i Mariam          Núria i Khadija          Sara i Badr               Eloi i Mohamed A

Laia i Salvi                Triana i Maria            Guillem i Eva             Keira i Barae

Quiz dels animals:

Farah i Alba               Jofre i Isona      Jan i Karam

Jan Masó i Ziad      Ander, Violeta i Ferran     Kevin i Mohamed B

Quiz de l’univers:

Guiu i Júlia H.           Ainhoa i Aina            Akram i Juli               Elsa i Nourhane

Khadija i Laia             Anyelli i Abril              Assia I Aya