SETMANA DE LA PAU

El dimarts 30 de gener va ser el Dia Escolar de la No – violència i la Pau, dia en què totes les escoles del món commemoren la pau. A l’escola hem dedicat tota la setmana a treballar aquest tema. Per una banda, a Educació Infantil s’han treballat diferents contes relacionats amb la pau i s’han realitzat diferents danses. Per altra banda, a Educació Primària s’ha disposat de diferents jocs cooperatius a l’hora del pati en què l’alumnat ha pogut participar. D’aquesta manera s’ha treballat la col·laboració, el treball en equip, la resolució de conflictes… Per concloure la setmana, es va cantar la cançó “El món seria més feliç·”. Cliqueu a la imatge per poder-ne veure el vídeo!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *