100tífiques

El dijous 11 de febrer, els alumnes de sisè varen participar en la segona edició de 100tífiques. Es tracta d’una campanya on s’oferien més de 150 xerrades divulgatives simultànies per part de més de 180 investigadores del món de l’empresa i de centres de recerca i universitats (“100tífiques”) en 100 escoles de Catalunya, mobilitzant més de 15.000 alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO. Un dels seus objectius és fomentar l’impuls de vocacions científiques i/o emprenedores entre les nenes.

Els nostres alumnes van fer una trobada virtual amb l’Aina Soler Jofra investigadora de biotecnologia ambiental que ens va explicar una mica com va arribar a ser científica, en què consisteix la seva feina i ens va fer reflexionar sobre el consum que fem de l’aigua.

Va ser una activitat molt interessant que esperem repetir en més ocasions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *