PORTES OBERTES
18/02/23No cal demanar hora per venir a les Portes Obertes.
S’oferiran dos torns: un al matí (9.30h) i un a la tarda (15.00h).
Durada aproximada: 1h 30′
No cal demanar hora per venir a les Portes Obertes.
S’oferiran dos torns: un al matí (9.30h) i un a la tarda (15.00h).
Durada aproximada: 1h 30′
Avui hem celebrat el Carnaval a l’Escola i ha estat molt divertit!
El Rei Carnestoltes ens havia demanat ajuda perquè necessitava actors i actrius per la pel·lícula que està muntant. Ara bé, com que encara no ha decidit la temàtica, hem volgut donar-li un munt d’idees… Llegeix més»

A la nostra biblioteca hem trobat la resposta: llibres!
Durant dues setmanes hem descobert que abans que existissin els tutorials a YouTube per a fer manualitats ja comptàvem amb llibres que ens explicaven pas a pas com fer-les.
A la biblioteca tenim un bon grapat d’aquests llibres i ens hem divertit moltíssim fent: baldufes, carpetes, mosaics, pompons, llibretes… i a més, tot això, amb materials reutilitzats i reciclats.
La gresca i la xerinola ja han arribat a l’escola. El Rei Carnestoltes ens ha fet arribar les consignes per la setmana vinent. Aquí teniu el seu missatge!
A l’escola per commemorar el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència hem fet un seguit d’activitats per visibilitzar el treball de les dones que es dediquen a les àrees STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), creant així referents femenins perquè els infants puguin contribuir a l’elecció d’aquestes àrees com a carreres professionals i fomentar pràctiques que condueixin a la igualtat de gènere en l’àmbit científic.
EDUCACIÓ PRIMÀRIA: Hem rebut la visita de la Mireia Resina, infermera del CEMCAT (Centre d’Esclerosi Múltiple de Catalunya) i hem pogut conèixer també l’equip de dones que formen part de l’estudi de recerca de la curació d’aquesta malaltia, la biotecnologia Clara Matute i la tècnica de laboratori Mireia Castillo.
BLOC MITJANS (1r, 2n, 3r):
Fotos: https://photos.app.goo.gl/rTpB4Ximt8MX2cjj9
BLOC GRANS (3r, 4rt, 5è):
Fotos: https://photos.app.goo.gl/NV6W5HSuuAPKvJXaA
Moltíssimes gràcies a tot l'equip del CEMCAT !
Benvolgudes famílies,
Des de l’equip de mestres, dir-vos que ens sentim molt engrescades amb la nova proposta que hem començat a portar a terme aquesta setmana a P5. Ara podem gaudir de més comoditat a les aules i evitem d’aquesta manera que entri terra del pati… Llegeix més»
Avui, Dia Escolar de la No-Violència i la Pau, a l’escola ho hem celebrat trobant-nos tots junts per presentar l’activitat que prèviament havíem treballat: “ENVASEM MOMENTS DE PAU ”.
Cada curs va escollir 5 moments representatius on la pau, la tranquil·litat i la felicitat hi fos present. Aleshores cada idea la va representar a través de fotos, imatges o elements i la van posar dins un pot.
Avui entre els diferents cursos ens hem explicat quins eren aquests moments i hem acabat la sessió regalant-nos abraçades mentre escoltàvem “Imagine” de John Lennon.
Hem exposat tots els pots al vestíbul de l’escola; d’aquesta manera tenim un espai on hi son representats els diferents moments de pau del nostre alumnat. Ens recorda que per poder construir un món millor, amb pau i no-violència, hem de començar per nosaltres mateixos.
FOTOS MOMENTS DE PAU:
CURSOS P3, 1r i 4t https://photos.app.goo.gl/Q96YASsLk6nt5W519
CURSOS P4, 2n I 5è https://photos.app.goo.gl/9H53JnTB3L8X6ooQ6
CURSOS P5, 3r I 6è https://photos.app.goo.gl/9H53JnTB3L8X6ooQ6