Manualitats tradicionals als matins.

L’hora de l’acollida matinals és un moment de trobada amb els companys i companyes i de compartir diverses activitats. A l’hivern, els nens i nenes, ens demanen fer tallers amb llana i agulles com les nostres iaies.

Tenim ja molts professionals del ganxet i la mitja!!!!   BON NADAL de part de tot l’equip de menjador i cuina.

ÚLTIM APJ DEL TRIMESTRE: Bones festes!

Avui hem celebrat l’últim Ara Parlo Jo del trimestre a Bloc Mitjans. Els alumnes de primer, segon i tercer hem recitat les poesies que presentarem al Concert de Nadal. Aquesta vegada no us deixem cap vídeo, perquè volem que sigui tota una sorpresa i que ho pogueu gaudir en directe el dia del concert!

Però sí que us deixem una petita sorpresa: els/les mestres hem preparat una activitat especial per als nens i nenes.

Us desitgem a tots i totes unes Bones Festes!