VISITA A RÀDIO GRANOLLERS

Hola famílies!!!!

Dins del projecte EDUCA A LES ONES, els grups de 5è hem visitat les instal·lacions de Ràdio Granollers per tal de gravar un programa de ràdio en els seus estudis.

Feu clic a les imatges i podreu participar de l’experiència i escoltar el podcast del primer programa realitzat.

Esperem que gaudiu igual que ho vam fer nosaltres.

Seguim!!!!!!!!!

Visita de l’autora Gemma Armengol a la classe de 2n

Els nens i nenes de 2n hem tingut el privilegi de rebre la visita de l’autora Gemma Armengol, escriptora de la col·lecció Les bestioles del jardí. La setmana passada vam llegir alguns dels seus contes més divertits com Fem teatre, L’Aranya lampista i Festa Major, i ens va encantar descobrir els personatges i les aventures que amaguen.

Durant la visita, la Gemma ens ha fet algunes preguntes sobre els seus llibres, per conèixer les nostres opinions i veure quins personatges ens agradaven més. Després, entre tots i totes, hem tingut l’oportunitat de participar en la creació del final d’un conte aportant noves idees. Ha sigut una experiència molt emocionant veure com el conte que estava a mitges s’ha anat omplint de les nostres aportacions!

Per acabar, la Gemma ha obert un torn de paraula on hem pogut preguntar-li sobre la seva feina d’escriptora i els secrets de la creació d’històries.

Ens ho hem passat molt bé! Gràcies, Gemma, per aquesta visita tan especial!

FOTOS

Tallers de Carnestoltes a Infantil

A infantil, aquesta setmana hem celebrat amb molta il·lusió els tallers de Carnestoltes, on els grups d’I3, I4 i I5 s’han barrejat.

Hem fet tallers de màscares, barrets, disfresses, maquillatge i varetes.

Si feu clic a la següent imatge podreu veure un bon recull de fotografies dels diferents tallers.

Celebrant el Carnaval a l’Escola: Un matí ple de tallers i diversió a BM!

Per acomiadar la setmana de Carnaval, aquest matí hem gaudit d’una jornada molt especial plena d’activitats creatives i molt de divertiment. Els infants de 1r, 2n i 3r hem donat el tret de sortida a les celebracions amb un taller de màscares, on cada un de nosaltres podia crear una màscara única i original per acompanyar la nostra fantasia.

Després del pati, hem participat en uns tallers intercicles, on l’alumnat dels diferents cursos hem pogut compartir estones de diversió i creativitat. Alguns s’han maquillat , mentre que altres han jugat al joc dels cercles, una activitat d’agilitat i cooperació. A més, hem deixat volar la nostra imaginació i hem creat un mural col·lectiu, una obra d’art plena de colors i dissenys que reflecteixen l’esperit de Carnaval.

Per acabar la jornada, a la tarda ens disfressarem del que cada infant vulgui! Serà un moment de desfilada i alegria, on tothom podrà lluir les seves disfresses més originals.

Visca la disbauxa, visca el Rei Carnestoltes i visca el Carnaval! Una celebració que sempre ens omple d’energia i bons moments.

FOTOS BM TALLERS