Sortida I3 Mas Banyeres

Els infants i3 hem fet la 2na sortida de grup. Hem anat a Centelles al Más Banyeres on hem gaudit d’un entorn de luxe tot realitzant unes dinàmiques de grup molt interessants que ens han fet passar un dia ben bonic.


 


CALÇOTS COLLITS!!!!

Hola famílies!!!!

Ahir ja vam collir els calçots de l’hort!!!

Us informem que l’alumnat de 2n muntarà aquesta tarda a les 16:30h la paradeta de calçots per a que totes aquelles famílies que en vulguin, puguin comprar.

Molts i moltes de vosaltres ja vau passar per la paradeta a comprar enciams, i la venda va ser tot un èxit.

Gràcies a totes les famílies que vau col·laborar en la compra!! Aquests diners ens serviran per a poder comprar el planter de primavera.

Mentre, seguim treballant i cuidant l’hort!!!!

FES CLIC A LA FOTO

I DESPRÉS DE CARNESTOLTES, ARRIBA LA VELLA QUARESMA.

ELLA, LA VELLA, VE DE VISITA I ES QUEDA FINS QUE MARXEM DE VACANCES DE SETMANA SANTA. ARRIBA  AMB ELS SEUS BACALLANS, CANTA’N AMB VEU BAIXETA,  AQUELLA CANÇÓ QUE DIU, “VELLA QUARESMA, VELLA QUARESMA, AY! QUE NO POT CAMINAR, TE MOLTES CAMES I S’ ENTREBANCA…” I COM QUI NO VOL, MUNTA UNA EMPRESA DE CONSERVES AL VESTÍBUL DE L’ESCOLA.

VINE A CONÈIXER-LA! NO ÉS MOLT SIMPÀTICA PERÒ TÉ UN MUNT D’HISTÒRIES PER CONTAR.

 

CARNESTOLTES, EL REI DELS POCA SOLTES.

AQUEST ANY, EL REI CARNESTOLTES VA VINDRE ACOMPANYAT PER LA RAUXA I VAM MUNTAR FESTES CADA DIA DE LA SETMANA DE CARNAVAL, AL VESTÍBUL DE L’ ESCOLA. TAN GRANS EREN LES FESTES QUE ENCARA RECOLLIM CONFETI. ARA JA FA DIES QUE HAN MARXAT PERÒ ENS VAN DEIXAR AQUESTA FOTO PERQUÈ RECORDEM QUE AL CARNAVAL TOT S’HI VAL.

VISCA LA FESTA 🎉

APJ I3B: Els Ambients

I arriba el 3r Ara Parlo Jo!

Ens encanta pujar a l’escenari i agafar el miròfon per explicar coses als nostres companys i companyes de cicle. Una prova és que va ser escollit el lloc de l’escola on ens sentim més segurs i tranquils el dia de la Pau.

Cada dia ens coneixem més, perdem la vergonya, compartim moments i vivències amb els altres, ens ajudem, parlem millor,… en definitiva ens fem grans!

En aquesta ocasió us expliquem com fem els ambients a l’educació infantil.

Famílies, moltes gràcies per la vostra col·laboració, per assajar a casa el que havia de dir cada infant. Junts fem escola!

APJ I3B Els Ambients