Sortida I3 Mas Banyeres
01/03/24CALÇOTS COLLITS!!!!
01/03/24Hola famílies!!!!
Ahir ja vam collir els calçots de l’hort!!!
Us informem que l’alumnat de 2n muntarà aquesta tarda a les 16:30h la paradeta de calçots per a que totes aquelles famílies que en vulguin, puguin comprar.
Molts i moltes de vosaltres ja vau passar per la paradeta a comprar enciams, i la venda va ser tot un èxit.
Gràcies a totes les famílies que vau col·laborar en la compra!! Aquests diners ens serviran per a poder comprar el planter de primavera.
Mentre, seguim treballant i cuidant l’hort!!!!
FES CLIC A LA FOTO
I DESPRÉS DE CARNESTOLTES, ARRIBA LA VELLA QUARESMA.
29/02/24ELLA, LA VELLA, VE DE VISITA I ES QUEDA FINS QUE MARXEM DE VACANCES DE SETMANA SANTA. ARRIBA AMB ELS SEUS BACALLANS, CANTA’N AMB VEU BAIXETA, AQUELLA CANÇÓ QUE DIU, “VELLA QUARESMA, VELLA QUARESMA, AY! QUE NO POT CAMINAR, TE MOLTES CAMES I S’ ENTREBANCA…” I COM QUI NO VOL, MUNTA UNA EMPRESA DE CONSERVES AL VESTÍBUL DE L’ESCOLA.
VINE A CONÈIXER-LA! NO ÉS MOLT SIMPÀTICA PERÒ TÉ UN MUNT D’HISTÒRIES PER CONTAR.
SETMANA DE CARNESTOLTES A “LA BIBLIOTECA TARDA”
29/02/24I ARA QUÈ FEM? TALLERS, LLEGIR, TAULES RODONES, MAQUILLATGES, GASTRONOMIA, UNA SETMANA PLENA D’ACTIVITATS A LA BIBLIOTECA PER CELEBRAR CARNAVAL COM CAL😉.






VÍDEO ALUMNAT DE 6è PORTES OBERTES
29/02/24PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2024-2025
29/02/24CARNESTOLTES, EL REI DELS POCA SOLTES.
28/02/24AQUEST ANY, EL REI CARNESTOLTES VA VINDRE ACOMPANYAT PER LA RAUXA I VAM MUNTAR FESTES CADA DIA DE LA SETMANA DE CARNAVAL, AL VESTÍBUL DE L’ ESCOLA. TAN GRANS EREN LES FESTES QUE ENCARA RECOLLIM CONFETI. ARA JA FA DIES QUE HAN MARXAT PERÒ ENS VAN DEIXAR AQUESTA FOTO PERQUÈ RECORDEM QUE AL CARNAVAL TOT S’HI VAL.
VISCA LA FESTA 🎉
Una hora del conte molt dolça.
28/02/24La Laura al espai de biblioteca tarda ens va explicar el conte “EL CONILLET QUE VOLIA PA DE PESSIC.” Va ser una tarda molt divertida amb històries, activitats i berenar inclòs, vam fer pa de pessic personalitzat.

APJ I3B: Els Ambients
23/02/24I arriba el 3r Ara Parlo Jo!
Ens encanta pujar a l’escenari i agafar el miròfon per explicar coses als nostres companys i companyes de cicle. Una prova és que va ser escollit el lloc de l’escola on ens sentim més segurs i tranquils el dia de la Pau.
Cada dia ens coneixem més, perdem la vergonya, compartim moments i vivències amb els altres, ens ajudem, parlem millor,… en definitiva ens fem grans!
En aquesta ocasió us expliquem com fem els ambients a l’educació infantil.
Famílies, moltes gràcies per la vostra col·laboració, per assajar a casa el que havia de dir cada infant. Junts fem escola!







