Activitat cultural: la rateta Martina i el ratolí Serafí
12/03/25Avui dimecres hem anat a veure un espectacle de titelles, d’un rateta i un ratolí. Ens ha agradat molt, aquí us deixem l’enllaç amb les fotos.
Avui dimecres hem anat a veure un espectacle de titelles, d’un rateta i un ratolí. Ens ha agradat molt, aquí us deixem l’enllaç amb les fotos.
Carnestoltes ha marxat i la Vella Quaresma ha arribat. Cada setmana una classe és l’encarregada de treure-li una pota i entre tots fem el repte que ens proposa, com que fem un bon equip hem aconseguit fer el repte. Per poder veure les fotos cliqueu l’enllaç.
Aquesta setmana a I4 hem fet un experiment amb “Lacasitos” seguint els passos del mètode científic (observació, pregunta, hipòtesi, experimentació i anàlisi). Com sempre, us animem a preguntar els vostres fills i filles i que ells mateixos us ho expliquin!
En aquest link teniu algunes fotos.
Què tenim?
Què farem?
Què passarà? (algunes de les respostes)
Després d’uns minuts comencem a veure el resultat:
Per què pensem que ha passat això?
Va ser una estona molt divertida!
A infantil, aquesta setmana hem celebrat amb molta il·lusió els tallers de Carnestoltes, on els grups d’I3, I4 i I5 s’han barrejat.
Hem fet tallers de màscares, barrets, disfresses, maquillatge i varetes.
Si feu clic a la següent imatge podreu veure un bon recull de fotografies dels diferents tallers.
La setmana de Carnestoltes ha començat a l’escola, ens ho estem passant molt bé! I per això volem compartir amb vosaltres els moments més destacats d’aquesta celebració festiva:
La festa va començar divendres passat amb un pregó vibrant del Rei Carnestoltes, qui va arribar a l’escola envoltat de música i colors. Va animar a tots els infants a gaudir de les festes i a seguir les consignes diàries amb entusiasme.
Cada dia de la setmana estem complint les consignes tan especials que ens va manar el rei carnestoltes i ho compartim cada matí tota l’escola al pati ballant.
I divendres, celebrarem la festa final de Carnestoltes amb un gran esdeveniment ple de diversió. Tots els infants han fet una gran desfilada. Ha estat una tarda plena de riures, música i un bon ambient festiu.
(feu clic a la imatge i podreu veure totes les fotografies)
Avui els infants d’I5 hem tingut l’oportunitat de tornar a visitar el Centre de Dia de les Franqueses del Vallès per segona vegada aquest curs. En aquesta ocasió, hem participat en un taller de Carnestoltes, on hem decorat la nostra corbata o corbatí amb l’ajuda dels avis i àvies del centre.
Aquesta activitat ha fomentat la interacció entre generacions, aportant moments de creativitat i diversió. Els nens i nenes han gaudit d’una jornada plena de colors i rialles, creant vincles especials amb els residents.
Benvolgudes famílies,
En el següent enllaç teniu les fotos de l’activitat d’avui. Ens ho hem passat molt bé!
Us animem a veure les fotos amb els vostres fills i filles i que us puguin explicar ells mateixos el que hem fet.
FEM SABÓ