PSICOMOTRICITAT P4 A
21/09/22Hola famílies! A l’enllaç hi trobareu totes les sessions de psicomotricitat que anem fent durant el curs. Fent psico coneixem millor el nostre cos!!
HORARI P4
21/09/22Benvolgudes famílies,
Aquí teniu els horaris dels cursos de P4.
Atentament,
Les tutores.
PSICOMOTRICITAT P4 B
20/09/22Hola famílies! A l’enllaç hi trobareu totes les sessions de psicomotricitat que anem fent durant el curs. Fent psico coneixem millor el nostre cos!!
Reunió famílies inici de curs P4
13/09/22Últims dies d’escola!
20/06/22Benvolgudes famílies, això ja s’acaba! Per aquest motiu i per passar d’una forma diferent aquests dies de calor, les mestres d’infantil hem organitzat un seguit d’activitats súper divertides per aquest dos dies. En diferents espais de l’edifici d’infantil els infants han fet: punteria, equilibris, ioga… Llegeix més»
Benvinguda a P3
16/06/22Avui els nens i nenes de la classe dels gira-sols i les margarides hem rebut als infants que l’any que ve vindran a la nostra escola. Els hi hem preparat unes galetes amb xocolata que estaven per llepar-se els dits. Ens ho hem passat la… Llegeix més»
Jornades singulars a Infantil
24/05/22Durant aquesta setmana i la vinent, gràcies a l’AMPA, ens vindran a explicar diferents contes per treballar la inclusió i la diversitat.
P3- “Quatre petites cantonades de no res” i fa una activitat i després explica “ Amb la Tango són tres” com a tancament. Dia 3 de juny P3A .Dia 1 de juny P3B.
P4- “Quina sort que tinc!” i fa una activitat i “Caramels màgics” de tancament. P4A el dia 30 de maig i P4B el dia 25 de maig.
P5- “La història dels bonobos amb ulleres” i fa una activitat i “Jo vaig amb mi” per fer el tancament. P5A el 23 de maig i P5B el 26 de maig.
Cliqueu aquí per veure les fotos.
APJ P3 B PROJECTE LES VAQUES
22/05/22Els de P3 B estem treballant el projecte de les vaques. Mireu quantes coses hem après!!!
APJ P3A
20/05/22Benvolgudes famílies! Avui us presentem l’últim “Ara parlo jo” d’aquest curs, hem realitzat una dansa molt bonica i ens ho hem passat la mar de bé! Esperem que el gaudiu molt!



