EXPERIMENTEM AMB GLAÇONS I PINTURA

Després de barrejar aigua i pintura i posar-ho al congelador, avui per fi hem pogut veure el resultat del nostre experiment i comparar amb les  nostres hipòtesis.

L’aigua juntament amb la pintura, s’ha convertit en glaçons de gel. Ens hem posat molt contents perquè hem pogut pintar amb glaçons. Ens han quedat  unes obres d’art xulíssimes!!

Ara ja sabem que el procés de passar d’aigua a gel es diu  SOLIDIFICACIÓ.

Clicant a la foto teniu tot el procés.

Carnestoltes Infantil 2022-23

Benvolgudes famílies,

Us deixem un recull de fotos de la setmana de Carnestoltes que hem viscut a l’escola!!

Ha estat una setmana moooolt divertida!! Hem portat a terme consignes del Rei Carnestoltes, hem fet tallers, hem gaudit del dijous gras… i per acabar, hem estat de festa al pati de l’escola!!

Aprofitem per donar-vos les gràcies per la vostra col·laboració!!

 

Experiment amb M&M’s i aigua

Benvolgudes famílies,

La setmana passada vam fer un experiment amb M&M’s i aigua.

Vam observar el que teníem i vam fer hipòtesi del que pensàvem que passaria:

  • Que es posaria l’aigua de colors,
  • Que l’aigua es tornaria marró.

Després d’una estona, vam observar el que havia passat:

  • L’aigua s’ha posat de colorins.
  • Els M&M’s s’han quedat blancs per la part que toca l’aigua.
  • Al moure el plat els colors s’han barrejat i ha quedat entre marró i verd.

*CONCLUSIÓ: L’aigua ha fet que els M&M’s perdin el seu color i hem aconseguit un arc de Sant Martí.

Clicant a la foto podeu veure tot el procés:

 

 

 

TINC UN VOLCÀ

A educació emocional hem treballat la ràbia mitjançant el conte “Tinc un volcà”

Hem fet conversa i hem explicat que sentim ràbia quan:

– ESTIC CANSADA.
– QUAN EM PEGUEN O  QUAN M’EMPENYEN
– QUAN EM DESPERTEN
– QUAN ANEM AL METGE
– QUAN M’ENFADO
– QUAN LA MAMA DIU QUE MARXEM DEL PARC.
– QUAN EL MEU GERMÀ M’EMPIPA.
– QUAN EM POSEN UNA COSA DE MENJAR QUE NO M’AGRADA.
– EM TREUEN UNA JOGUINA.

 

També hem pensat sobre com se’ns pot apagar el volcà:

– RESPIRAR AMB EL NAS I TREURE L’AIRE PER LA BOCA.
– UN MASSATGE
-ELS PAPES EM FAN UNA ABRAÇADA O UN PETÓ.
– SI EM RETORNEN LA JOGUINA
– VEURE DIBUIXOS.
– RESPIRANT A POC APOC.
– DEMANAR PERDÓ.

Clicant a la foto trobareu les fotos que hem fet fent servir la tècnica que ens diu el llibre: respirar profundament fins apagar el volcà i treure l’aire a poc a poc per la boca.

Experiment: barregem plastilina

Aquesta tarda els nens i nenes de P4 a experimentació hem volgut barrejar plastilina de diferents colors per veure què passava i quins colors sortien. Ens ha encantat treballar tots plegats!!!

En el següent enllaç podeu accedir a la carpeta d’experimentació on trobareu les fotos:

Els Reis de l’AMPA a Infantil

Benvolgudes famílies,

Avui hem començat el segon Trimestre amb molta alegria, després de descansar i gaudir de tots aquests dies de Nadal.

Teníem ganes de retrobar-nos i moltes coses a explicar. A més, els Reis han passat per l’escola i ens han deixat molts regals!!

Moltes gràcies Reis Mags!!

Desitgem un feliç 2023 i un bon començament de trimestre!!

 

Nadal Infantil 22-23

Benvolgudes famílies,

Us deixem un recull de fotos d’aquests últims dies. Esperem que les gaudiu!

Aprofitem per desitjar-vos unes bones festes i feliç any nou 2023!!

Abraçades,

Les mestres d’Infantil🌲💗😊