Carnestoltes a Infantil, 2023-24.

Durant aquesta setmana els nens i nenes d’infantil hem estat celebrant el carnestoltes.

Cada dia hem hagut de portar una consigna diferent que ens ha anat encomanant el rei Carnestoltes:

  • Dilluns: Cabell pintat o divertit.
  • Dimarts: Vestits d’esport.
  • Dimecres: Portar coses sense sentit.
  • Dijous: Venir amb pijama.
  • Divendres: Al matí: venir mig elegants, mig d’esport. I a la tarda: disfressa lliure.

Com també hem celebrat el dijous gras amb un gran esmorzar de truita, botifarra d’ou i coca de llardons.

I divendres al matí, hem fet uns tallers de carnestoltes on ens hem barrejat I3, I4 i I5: màscares, corbates i corbatins, disfresses i maquillatge i música. A la tarda hem gaudit d’una bona festa plena de gresca i xerinola amb les nostres disfresses i el comiat del rei Carnestoltes.

Ha estat una setmana molt divertida!

Mireu, mireu… feu clic a la següent imatge:carnestoltes | Escola Ponent

 

Ara Parlo Jo! I5A 02/02/2024

Bon dia famílies!
El passat divendres 2 de febrer vam presentar el nostre Ara Parlo Jo! Vam explicar a la resta de companys i companyes d’infantil la temàtica del nostre projecte d’aquest trimestre!!
Ho voleu descobrir vosaltres també??
Feu clic a l’enllaç! Esperem que us agradi!

Compartim les nostres joguines

Ahir i avui els infants d’I5 han portat diverses joguines que hem compartit entre tots. Hem tingut molta cura i hem compartit amb els nostres companys estones de joc molt divertit.

Feu clic a continuació, i podeu veure diferents moments que hem compartit en aquests dos dies:

Regals dels Reis Mags a Infantil

Aquest matí quan hem arribat a l’escola ens hem trobat una gran sorpresa!!! Els reis mags ens havien deixat un munt de regals a l’entrada d’Educació infantil. Ens ha fet molta il·lusió i ens han agradat molt tots els jocs educatius, contes, puzles i joguines de fusta per fer joc simbòlic que ens han portat. Estem molt agraïts als Reis Mags i a tots els membres de l’AMPA que ha fet possible aquesta gran sorpresa. Cliqueu l’enllaç per poder veure les fotos.

https://photos.app.goo.gl/2Ca5gyi7t9Jrq7vAA

 

 

Caguem el tió a infantil

Després d’estar-li donant molt menjar al tió durant aquests últims dies d’escola el tió ha cagat, i molt. Quan hem arribat a l’escola aquest matí, feia molta pudor…

Li hem cantat cançons al tió i ens ha cagat molts regals!

Feu clic a la següent foto i podreu veure com ha anat tot.

Tot seguit podeu fer-vos una petita idea de com en les nostres sessions de motricitat fina gaudim de les activitats i de les produccions:

BONES FESTES

Ens veiem al gener!

Treballem la motricitat fina a I5

A l’etapa d’educació infantil, treballar la motricitat fina és molt important, ja que potencia habilitats manuals necessàries per a l’escriptura, especialment la pinça.

A I5, sobretot gaudint de les activitats de motricitat fina, millorem la prensió per fer la pinça correctament i potenciem la capacitat d’aprendre a ser i actuar de forma cada vegada més autònoma, amb l’objectiu de potenciar la coordinació òculo-manual i la motricitat fina, desenvolupar el control viso-motriu, afavorir els moviments bimanuals i treballar la precisió, la força, la tonicitat i la pressió realitzades amb les mans i els dits.

Tot seguit podeu fer-vos una petita idea de com en les nostres sessions de motricitat fina gaudim de les activitats i de les produccions:

I5A

 

 

 

 

 

I5B