BONES FESTES A TOTHOM!

Per tots aquells que esteu esperant les festes amb il·lusió aquí us deixem la nostra aportació a l’esperit nadalenc.

Santa Cecília ’19

Després de la meravellosa cloenda d’avui amb el concert de Santa Cecília volem compartir amb tots vosaltres les activitats realitzades a la setmana de la música i la natura.

Llegir més»

Creació al poder a P5

Material inespecífic: teles, cartrons, cordes…Una gran oportunitat de joc

Entreu al nou bloc de l’Atelier!

Un espai on els fullets treballen per crear aventures meravelloses per tots els infants d’educació infantil.

Un espai de fantasia.

Un projecte màgic.

Final de curs

Un curs més ha arribat al final. Les nostres noies i nois de sisè s’emporten la motxilla carregada d’il·lusió cap a els instituts i els infants de P5 també comencen la seva nova etapa a primària. Tota l’escola i les seves famílies hem volgut gaudir amb ells de moments ben especials.

IMATGES

Trobada de danses 2019

Un curs més les nostres nenes i nens de P3 a 2n han participat a la Trobada de danses de les escoles de Cardedeu. Una jornada plena de color i dansa. Ho han fet genial! Aquí teniu les imatges i un vídeo que ens envien des del CRP de Sant Celoni.

Gràcies per tot Jesús

Per fi us portem les imatges del regal que infants, companys, famílies, amics i familiars hem fet amb tot el nostre cor i admiració per en Jesús. El seu amor pel teatre ens ha ajudat a organitzar aquesta adaptació de l’obra “El Petit Príncep” que li hem mostrat en una tarda plena d’emocions.

IMATGES                                                                                      VÍDEO