Nou Material de Robótica

A l’escola estem molt contents de gaudir del nou material amb què ens ha dotat la nostra AMPA. Des de l’àrea d’inforbótica estem encantats amb les noves caixes de Lego que ens han arribat i les microbeats que tantes opcions per practicar la programació ens donen. Com podeu veure a les fotos els alumnes aprenen de valent amb els petits reptes que se’ls hi plantegen mitjançant unes activitats vivencials i d’una manera activa i molt engrescadora.

Un dels mots objectius que en permet assolir aquest treball és incentivar el treball col·laboratiu i en grup i fomentar el pensament alternatiu (buscar diferents solucions per un problema de manera conjunta).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *