L’escola

L’escola Gaziel, inaugurada a l’any 1937 ha aplegat una gran quantitat d’alumnes i ciutadans del municipi.

Ha estat testimoni de les diferents èpoques i etapes per la qual s’ha anat desenvolupant la història, però sempre fidel als valors socials i educatius, donant resposta a les necessitats que es generaven a cada moment.

L’escola en general, és el camí de pas que la societat ofereix fins que ens sentim integrats en el món laboral. Des de l’escola Gaziel, intentem que aquest camí de pas i aprenentatge sigui ple d’experiències positives que embolcallin als alumnes en un saber fer i en un saber escollir, davant les múltiples opcions que ens ofereix la vida.

El respecte pel planeta, l’acollida que donem a les persones, l’esport i la salut, el joc i l’aprenentatge, la diversitat i la inclusió,… valors i sentiments que han estat presents al llarg de tots aquests anys.

Actualment seguim treballant i incorporant dia a dia noves metodologies actives que incorporen un aprenentatge basat en :

– Reptes.

– Projectes.

–  Aprenentatge vivencial.

– Aprenentatge invertit.

– Entorns col·laboratius d’aprenentatge….

I especialment aquells que estan directament lligats a les relacions positives entre les persones.