L’alumnat de 6è ha treballat durant les últimes setmanes, a l’àrea de Música, en la creació d’una nova lletra per a una cançó coneguda. Us presentem les nostres cançons de sisè, un petit homenatge als anys viscuts a l’escola. Una manera d’acomiadar-nos de tot el que hem compartit i de guardar-ne un record que ens acompanyarà per sempre.


