Infogaziel 7

Des de Novembre que no hem escrit res, però tranquils hem estat carregant piles per donar-vos un remolí d’informació.

També vam celebrar la Castanyada i Halloween amb molt d’entusiasme.

Hem començat un projecte a l’escola Gaziel per parar l’assetjament escolar i aquest projecte es diu Equip de Convivència o #aquiproubullying.. Aviat us passarem un  vídeo explicatiu.

A més a més, la setmana passada van venir a visitar-nos unes mascotes fantàstiques, tots i totes vam prendre consciència dels valors i obligacions que comporta cuidar un animalet.

En quant a esport, aquest mes hem estat practicant pàdel, ens hem tornat tot uns esportistes.

I com ens estem fent grans, ens volem preparat per a la pubertat de la millor manera possible. Per això ha vingut la Marta, infermera llevadora, experta en el tema  a explicar-nos aquesta nova etapa de les nostres vides. Gràcies Marta.

I aquesta setmana a tope tot preparant el concert de Nadal.

Us seguirem informant, però de moment feliç pont!!!

Bona setmana!