INFO GAZIEL 6:

Aquest info Gaziel, està dedicat al CARNAVAL perquè com ja sabeu aquí al Gaziel som molt de celebrar el carnaval al màxim.

El dilluns van venir els carnestoltes a fer el pregó dir-nos les consignes que són:
“Dilluns tots d’un sol color, dimarts tots amb un davantal preparats per cuinar, dimecres tots amb banyador per l’estiu recordar i dijous al matí de fruites anirem disfressats, però a la tarda el carnestoltes celebrarem amb el ball de disfresses que farem per això tots haureu d’anar disfressats!!”

Però no tot ha sigut carnaval perquè aquest dimarts i dimecres hem anat a fer vela a partir d’avui anirem els alumnes de 5èA dimarts i els de 5èB dimecres a l’activitat de vela per què al final de l’activitat convertir-nos en navegants professionals!!

FELIÇ CARNAVAL!!

Article: Sara Ventura, alumna de 5è