Concurs escolar EL GUST PER LA LECTURA

El Departament d’Educació celebra cada any el concurs escolar EL GUST PER LA LECTURA.

El Gust per la Lectura és un programa educatiu que ofereix propostes de lectura i recursos didàctics adaptats a cada nivell educatiu amb l’objectiu de formar bons lectors.

Enguany hi participen els alumnes de 2n d’Educació Primària – Cicle Inicial i els de 6è d’Educació Primària – cicle Superior.

Els alumnes de 2n han participat en la categoria A, Modalitat A1: Bestiaris amb la lectura “ZOO DE PARAULES”. Han elaborat una manualitat relacionada amb la lectura del llibre.

Els alumnes de 6è han participat en la categoria C, Modalitat C2: Detectius amb la lectura “JULIVERT AMB DIAMANTS”. Han elaborat un vídeo.

Molt bona feina!