5è Inforobòtica amb SPIKE PRIME

Aprendre jugant és alguna cosa interessant a nivell didàctic per als nens, però també molts que no són tan petits voldran aprendre jugant i passant-ho bé. Amb aquests jocs, mentre jugues pots aprendre a programar.

Els alumnes de 5è estem treballant amb SPIKE Essential que és part del sistema de LEGO® que assegura una progressió de l’aprenentatge,curs rere curs, a tota l’etapa de primària. Aquest sistema crea una base sòlida a l’alumnat per a una transició fàcil a l’etapa de secundària amb el kit de robòtica més avançat.

Què aprenen els nens amb la robòtica?

La robòtica per a nens és una disciplina educativa, l’objectiu de la qual és ajudar els nois a adquirir habilitats i coneixements mitjançant el disseny de robots. Amb un aprenentatge tant actiu com divertit, s’aconsegueix que el petit estudiant tingui el primer contacte amb la tecnologia i la programació.

En el nostre cas el repte és construir una planta de reciclatge. No us podeu creure quines meravelles estan realitzant els nostres petits genis!