COMPARTIM ACCIONS SOSTENIBLES DES DE CASA

Des de la Comissió d’Escola Verda us animem que durant aquests temps de confinament en què molt hàbits nostres estan canviant us proposem que feu  alguna acció sostenible que contribueixi a la millora del nostre entorn i la natura ens ho agrairà.

Us donem algunes idees: !!

Reduir envasos comprant a granel. Consumir productes de proximitat.  Reutilitzar els residus per fer manualitats. Separar bé les deixalles (ara pot ser és un bon moment per plantejar-nos el reciclatge). Estalviar i guardar l’aigua per a regar les plantes. Posar menjadores per als ocells al balcó.  Regar les plantes. Observar els ocells des de casa. Fer un hort urbà, sembrar  llavors, plantar plantes,….

Si voleu crear una menjadora per ocells en el següent enllaç trobareu idees fàcils i divertides https://totnens.cat/menjadores-per-als-ocells-facils-de-fer/

Si feu alguna d’aquestes accions o qualsevol altra que us vingui de gust podeu fer un petit video o alguna fotografia i ho podeu penjar al padlet de l’escola posant com a títol Acció Sostenible des de Casa.

MOLTES GRÀCIES.