1a. Trobada dels Guardians de la Natura

El passat 19 d’octubre es va fer la primera trobada del curs amb tots els membres del comitè ambiental format per les dues mestres responsables del projecte d’Escola Verda, l’Anna sistaré i la Montse Vila i els i les respresentants de cada classe, “Els Guardians de la Natura”, va disculpar la seva absència la Cristina García que hi participa com a representant de l’equip directiu.

A part d’informar sobre la “Setmana Bio” que es duria a terme durant la setmana del 22 al 26 d’octubre i així cada Guardià pogués informar al seu grup i motivar per tal que es féssin activitats relacionades amb l’agricultura ecològica i de proximitat així com l’alimentació procedent d’aquests cultius. També, es va proposar que cada representant s’encarregués de revisar que a les seves aules hi hagin els quatre contenidors de reciclatge (el groc, marró, blau i gris).

I com a acció important que ens hem proposat aquest curs és l’nici de la “RECOLLIDA PORTA A PORTA”. Com ja sabeu fins ara es recollia la matèria orgànica a les classes. A partir d’ara, amb l’objectiu de recuperar i millorar el reciclatge  es farà la recollida a la porta de cada classe. Enguany a part de la orgànica també es recolliran els envasos.

Ens van quedar propostes per explicar ja que el temps no ens va donar més de sí. Però estem  molt satisfetes de com va anar aquesta primera trobada ja que realment els i les “Guardians de la Natura” ho són perquè no sentent i gaudeixen amb tot el que és relacionat amb la millora d’una escola més sostenible i respectuosa amb el medi ambient.