Sortida de 5è amb tota l’escola a “Fundesplai” i activitat “Escape Food Junior”

Amb motiu de la setmana cultural, tot l’alumnat de l’escola hem realitzat una sortida a “Fundesplai” que es troba a El Prat de Llobregat. Es tracta d’una entitat sense ànims de lucre amb la missió d’educar els infants i joves, enfortir les entitats de lleure i el Tercer Sector, millorar el medi ambient i promoure la ciutadania i la inclusió social, amb voluntat transformadora. És a dir, prenen com a objectiu educar per a la convivència i la sostenibilitat. Nosaltres, l’alumnat de 5è hem realitzat l’activitat “Escape Food Junior”. Es tracta d’una activitat en la qual s’han de superar diverses proves per tal de poder-ne sortir.

La resta del dia ho hem passat jugant als espais ajardinats del mateix centre. Ha estat un dia genial.

Reportatge

fotogràfic