Nadal 2018

Famílies recordeu:

Estem arribant a la darrera semana del trimestre i us volem informar de les activitats més destacables de les que tenim previstes.

• Tenim els calendaris amb les fotos de tots els grups classe. Els alumnes de 6è i també a consergeria els venen al preu d’1€. A més, porten un número per al sorteig d’una gran panera plena de productes diversos que es sortejarà amb la ONCE del dia 19 de desembre.
  • Gràcies al treball  dels nens i nenes i les seves famílies està quedant l’escola molt ben decorada. Moltes gràcies.
  • Càrites fa una campanya de recollida d’aliments a la qual l’escola també hi participem. Podeu portar a l’escola:  Llaunes de tonyina i sardina, llet, sucre, sal, farina

llaunes tomàquet , sabó, xampú, pasta dents, productes higiene per infants: sabó cos, xampú, crema hidratant i tovalloletes.

Es pot portar fins el dia 19 de desembre.

La semana vinent tindrem aquestes activitats:

• Dimecres 19de desembre:   “Jocs nadalencs” al pati, organitzats pels alumnes de 6è per a tots els nens  i nenes.
  • Dimecres 19 de desembre: –    concert de la coral de l’institut Montbui.

–   visita dels patges dels Reis a Educació infantil i cicle inicial.

• Dijous 20 de desembre: – Educació infantil va a la Vinícola a fer cagar el tió que preparen les “Artesanas de Corazón.”

–          Els alumnes de 4t representen obres de teatre. Activitat interna.

• Divendres 21 de desembre:

–          activitats festives i lúdiques a les aules.

–          CANTADA DE NADALES al MontÀgora en l’horari següent:

11,15h: cantaran els alumnes grans, de 3r a 6è

12h: cantaran els alumnes petits, de p3 a 2n.

Aquesta activitat és oberta a les famílies, us hi esperem!

L’horari del dia 21 és de 9  a 13h, a la tarda no hi ha classe. Funcionarà el menjador igualment i els nens i nenes que no es quedin a la festa de l’AMPA s’hauran de venir a buscar a les 15h.

–          a la tarda, de 15 a 17h,  festa de Nadal per als alumnes socis de l’AMPA.

Us desitgem unes Bones Festes!!