L’alumnat de 3r fa una sortida a l’entorn per treballar el Projecte del poble

Volem compartir amb vosaltres l’emocionant experiència que vam viure dijous passat quan vam sortir a conèixer millor el nostre entorn. Amb els ulls brillants i els cors plens d’emoció, l’alumnat de tercer de primària vam aventurar-nos per descobrir els secrets que amaga el nostre barri i els seus voltants.

La nostra aventura va començar explorant els diversos torrents que creuen el nostre entorn. Vam aprendre els seus noms, els camins que segueixen i on finalment desemboquen. Va ser fascinant descobrir com aquesta aigua que veiem cada dia juga un paper tan important a la nostra vida quotidiana.

A més a més, vam explorar els diferents barris que conformen el nostre entorn més proper. Cada carrer, cada plaça, té la seva pròpia història i personalitat. Vam conèixer els veins, vam saludar les botigues locals i vam sentir-nos part d’una comunitat que ens acull i ens fa créixer.

Finalment, vam tenir l’oportunitat d’explorar les ribes del riu Anoia. Vam descobrir la importància d’aquest riu per al nostre entorn i com ha influit en el desenvolupament de la nostra comunitat al llarg dels anys.

En resum, va ser una tarda plena de descobriments, rialles i moments especials. Per veure les fotografies premeu aquí.

Moltes gràcies i fins la propera!