L’alumnat de 3r descobreix la Història i la Cultura de Tous: Teatre Nu

Bona tarda a tots i totes,

Ens plau compartir amb vosaltres l’experiència que vam viure recentment a la nostra sortida. L’alumnat de tercer de primària de l’escola García Lorca vam embarcar-nos a una jornada plena d’aprenentatge, cultura i diversió.

La nostra primera parada va ser al Teatre Nuu de Tous, un espai màgic on vam viure l’emoció de l’art escènic. Vam ser captivats per una representació fascinant que ens va transportar a altres èpoques. El teatre, amb la seva atmosfera íntima, ens va permetre experimentar l’impacte de les històries explicades a través de l’escenari.

Després d’aquesta experiència emocionant, vam dirigir-nos cap al Castell de Tous, una joia històrica que destaca amb majestuositat al cim del poble. Vam aprendre sobre els esdeveniments que han configurat aquest lloc al llarg dels segles.

Seguim la nostra ruta cap a l’església, un lloc de pau i reflexió. Amb els seus vitralls colorits i l’arquitectura impressionant, l’església ens va oferir un espai per comprendre la importància d’aquests monuments a la nostra comunitat.

Finalment, vam coronar la nostra aventura amb una visita al majestuós Castell de la Tossa. Des de les seves altes torres, vam contemplar les vistes panoràmiques dels voltants.

Aquesta sortida va ser molt més que una visita; va ser una oportunitat de connectar amb la riquesa cultural i històrica que Tous ofereix. Estem agraïts per haver tingut la possibilitat de viure aquesta experiència única i esperem seguir explorant les meravelles que el nostre entorn ens ofereix.

Per últim, vam aprofitar per veure els diferents nuclis del municipi de Santa Margarida de Montbui, ja que treballem el projecte del poble!

Per visualitzar totes les fotografies premeu aquí.