1r visitem l’escola d’art Traç

Durant aquest trimestre, els i les alumnes de 1r estem fent un projecte sobre els artistes i, és per això que, el passat dimecres dia 8 de maig vam anar d’excursió a Barcelona a visitar l’escola d’art “Traç”. Quan vam arribar allà, primer de tot, ens van explicar un conte que parlava sobre uns monstres i, després, vam dividir-nos per grups i ens van donar un munt de fustes petites amb diferents formes i ens van demanar que creéssim el nostre propi monstre. Cada un de nosaltres vam triar les peces que més ens agradaven, vam llimar-les, vam enganxar-les amb cola i, finalment, vam pintar-les amb aquarel·les. Ens van quedar unes escultures xulíssimes!!

Quan vam acabar l’activitat, vam anar a dinar a un parc i després vam poder jugar una estona allà. Va ser un dia molt divertit!!

Per veure les fotos clica AQUÍ