2 de maig. Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar 2022

L’assetjament afecta milions d’infants i joves a les escoles d’arreu del món, per això la UNESCO va reconèixer el Dia internacional contra l’assetjament escolar el 2 de maig de l’any 2013 amb l’objectiu de conscienciar a tota la població.

Els nois i noies de cinquè han fet diferents activitats al respecte, ja que fa alguns anys l’escola està adherida al projecte #aquíproubullying. En aquesta ocasió hem vist la campanya que ha creat l’atletico de madrid: “Hazte Defensa contra el Bullying”, hem parlat i hem intentar reflexionar sobre com ens sentiríem si ens passessin aquestes situacions a l’escola.