Els nostres tresors de l’estiu:

A l’inici de curs, a la nostra aula de les CASETES DE COLORS DE L’ANTONI GAUDÍ (I5) hem compartit una experiència molt especial: la caixa dels tresors de l’estiu. Cada infant ha portat de casa una capsa plena de records: fotografies, petxines, joguines, entrades o petits objectes que els recorden moments viscuts durant les vacances.

Cada dia, un nen o una nena s’ha convertit en el protagonista de la rotllana, presentant la seva caixa als companys i companyes. Ha explicat què hi havia dins, per què ho havia triat i quina història s’amagava darrere de cada objecte.
Aquesta activitat ha estat una magnífica oportunitat per fomentar l’expressió oral, l’atenció, l’escolta activa i el respecte pel torn de paraula.

Després de l’explicació, hem obert un espai de preguntes i curiositats, on els altres infants han pogut conversar amb el protagonista, afavorint així la comunicació, l’empatia i l’interès pels companys.

Finalment, cada dia les caixes s’han exposat a l’aula, creant un petit racó ple d’històries, emocions i records compartits. Aquesta experiència ens ha ajudat a coneixe’ns millor, enfortir els vincles del grup i reprendre la rutina escolar d’una manera motivadora i afectiva.

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>