Visita de l’autora del llibre “Tot sis”, l’Alegria Julià (Cicle Superior)

Els alumnes de cinquè han tingut l’oportunitat de gaudir d’una visita molt especial. L’autora del llibre Tot sis, Alegria Julià, ens va visitar per compartir amb nosaltres la seva experiència com a escriptora i per parlar-nos del seu llibre.

Els nens i nenes van poder fer preguntes, escoltar petites històries sobre el procés d’escriptura i descobrir com sorgeixen les idees per a crear un llibre. La visita va ser molt enriquidora i va motivar encara més els nostres alumnes a seguir llegint i a despertar la seva creativitat.

Estem molt contents de veure com la passió per la lectura i l’escriptura s’estimula gràcies a trobades com aquesta. Desitgem que aquesta experiència sigui el primer d’una llarga llista d’aventures literàries!

Gràcies a Alegria Julià per compartir el seu talent i il·lusió amb nosaltres!

 

https://photos.app.goo.gl/A5PgxxEY9DRvgR9J7

Share

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut