Coneguem el delta (6è)

Durant aquesta setmana els alumnes de sisè hem estat fent una activitat relacionada amb el nostre entorn molt interessant, “coneguem el delta”.

El primer dia van venir a l’escola I ens van explicar una mica en que consistia l’activitat.

Vam aprendre què era un delta, com s’havia format I per què era important tenir cura de l’entorn.

El segon dia vam marxar d’excursió per conèixer el delta. Vam investigar I observar tot tipus d’èssers vius que viuen al delta; ocells, rèptils, invertebrats, plantes…fins I tot també vam aprendre a veure rastres que deixàven els animals.

Vam podem observar ocells des de diferents llocs utilitzant prismàtics. La veritat és que vam aprendre a veure el nostre delta d’una altra manera.

Al dia següent vam fer la cloenda a classe. Vam estar fent la mitjana de totes les dades que havíem apuntat a la sortida al delta I vam poder veure tot el treball que havien fet altres companys d’altres escoles, fins I tot de la nostra però de fa molts cursos!!!

Ha estat una activitat molt xula, no sabíem que teníem un lloc tan especial a prop de casa.