5 al dia ( 4t Primària)

Els nens i les nenes de quart hem fet una activitat d’allò més saludable. Hem anat al Mercabarna per a fer una activitat que s’anomenava “5 al día”.

Ha estat una activitat d’allò més complerta; quan hem arribat els monitors ens han fet una xerrada sobre hàbits alimentaris.

Hem après que és molt important per a la nostra salut menjar 3 racions de fruita i verdura als dies. També hem estat parlant dels tipus d’hortalisses que hi han i el tipus de fruites, n’hi ha moltíssimes!!!

Un cop ha acabat l’explicació, hem anat a veure la zona del Mercabarna on es venen fruites i verdures. Hem fet un tastet de diferents productes a cegues per endevinar si era dolç, salat, amarg… Els mestres han estat provant fruites i verdures molt rares, eren d’altres països. 

Però la visita no ha acabat aquí, hem anat a veure la zona on es venen i es preparen les patates!!! Hem vist on les guarden, on es netegen, com les fiquen al es bosses…i ens han regalat patates a tothom!!!

Desprès hem anat a menjar, una bona amanida i una macedònia de fruites com a postre però el dia no ha acabat aquí.

Finalment per recollir la taula hem fet una activitat de reciclar. Els monitors eren tan divertits, que ens hem fet un tip de riure!!!

Ha estat molt bé i hem après molt!!!

https://photos.app.goo.gl/GDQgunKHkLqB9kau5

 

Share

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut