Padrins Lectors (Cicle Inicial & Cicle Superior)

Els nostres alumnes de sisè han tingut l’oportunitat de retrobar-se amb els seus fillols i filloles de primer. Aquesta trobada, més que un simple esdeveniment escolar, s’ha convertit en una experiència enriquidora per a tots.

Els més grans han preparat una sèrie d’activitats de comprensió lectora, dissenyades especialment per fomentar l’aprenentatge i l’amor per la lectura entre els més petits. Els padrins han compartit amb els seus fillols contes i dinàmiques que no només ajuden a millorar les habilitats lectores dels nens i nenes de primer, sinó que també reforcen els vincles que els uneixen.

Aquesta activitat no només s’ha centrat en la lectura, sinó que ha estat una oportunitat per a tots de descobrir i gaudir de les històries, fomentar la imaginació i aprendre a interpretar el significat dels textos. Els nens i nenes de primer han pogut experimentar el plaer de llegir amb el suport dels seus padrins, mentre que els alumnes de sisè han desenvolupat habilitats d’ensenyament i empatia.

L’aprofitament d’aquesta activitat és immens: no només es treballa la competència lectora, sinó que també es fomenta la responsabilitat i el compromís dels alumnes de sisè, així com la seva capacitat d’escoltar i guiar. Els petits han pogut sentir-se especials i cuidats, mentre que els grans han exercit un paper de models a seguir, contribuint així al desenvolupament d’una comunitat educativa més unida i solidària.

https://photos.app.goo.gl/GnXkK4G4vpNTvBUk6

 

Share

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut